تور نپال به همراه کوه پیمایی منطقه پون هیل

  • برگذار شده (منقضی)پنجشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۲۱۳ شب
  • نپال چگونه کشوری ست؟


    نپال کشور تضادهاست. ثروت های طبیعی دیدنی با فرهنگ و حس تاریخی پر جنب و جوش ترکیب می شود و لذت سفر را برای گردشگر دو چندان می کند. این کشور ده کوه از چهارده کوه مرتفع  جهان را در خود جای داده است. نپال محیطی باشکوه برای پیاده روی و کوهنوردی است. همچنین برخی از بهترین قایقرانی ها در آب های سفید و خروشان جهان را در بر دار و همه ساله توریستهای زیادی در تور نپال شرکت می کنند. نپال با طیف وسیعی از تنوع ارتفاعات، میزبان انواع باورنکردنی گونه های گیاهی و جانوری از جمله بیش از 300 گونه ارکیده است. و بیش از 800 گونه پرنده، تقریباً 10 درصد از گونه های پرندگان جهان را تشکیل می دهد.

تور-نپال

  • پارک های ملی نپال چگونه است؟


    در تور نپال با بسیاری از این موارد متنوع آشنا خواهید شد. برای اطلاعات بیشتر روی جاذبه های نپال کلیک نمایید. پارک های ملی متنوعی در تور نپال می توانید بازدید کنید از جمله چیتوان و بردیا با جنگل های استوایی و علفزارها، دشتی را در بر می گیرد. کشور نپال پناهگاه متنوعی از حیات وحش است. ببر بنگال، پلنگ برفی کمیاب، کرگدن تک شاخ و خرس سیاه هیمالیا را می توان در پارک های ملی دورافتاده مشاهده کرد. کاتماندو  دارای فرهنگ باستانی و معماری سنتی قدمت دار است. پایتخت نپال دارای هفت مکان ثبت شده میراث جهانی یونسکو می باشد، و از طرفی نپال به خاطر صومعه‌های دیدنی و همچنین خانه لومبینی، زادگاه خداوند بودا، مشهور است.

تورنپال

  • وضعیت اقامت چگونه است؟


    همچنین طیف گسترده ای از اقامتگاه ها را می توان یافت، اما اکیداً توصیه می شود که تمام محل اقامت خود را تا حد امکان از قبل رزرو کنید. به خصوص اگر می خواهید در دوره فستیوال ها و یا فصل توریستی در تور نپال شرکت کنید. نپال یک مقصد شگفت‌انگیز و مناسب برای خانواده است که طیف وسیعی از فعالیت‌ها را برای کودکان و طبیعت گردان فراهم می‌کند. مانند سافاری‌های ویژه حیات وحش، رفتینگ، پیاده روی در طبیعت و گردش‌های تاریخی و فرهنگی. همچنین شکم گردی یکی دیگر از جاذبه های سفر نپال می باشد. برای اطلاعات بیشتر از روی غذاهای نپال کلیک کنید.

  • آب و هوای نپال در فصول مختلف؟


    بهار (از ماه مارس تا می) یکی از بهترین زمان‌ها برای بازدید می باشد که تعداد زیادی گردشگر به نپال سفر می کنند.  تابستان (از ژوئن تا آگوست) میانگین دمای 28 درجه سانتیگراد می باشد، اما مناطق تپه ای دمای بسیار بالاتری را شاهد خواهیم بود. فصل باران های موسمی (از ژوئن تا سپتامبر) که بطور جداگانه فصلی خاص حساب می شود دارای 2500 میلی متر باران می باشد، و مناظری سرسبز ایجاد می کند.

شهر-کاتماندو

پاییز (از سپتامبر تا نوامبر) دارای هوای مطبوع است، که خیلی تحت تأثیر سرما قرار نمی گیرد. زمستان (دسامبر تا فوریه) دما تقریباً به نقطه انجماد می رسد و مناطق تپه ای بارش برف سنگینی را شاهد خواهند بود. در کل بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به این کشور زیبا می باشد. برای اطلاعات بیشتر آب و هوای اینجا را کلیک کنید.

این سفر در یک نگاه
محل حرکت تور: فرودگاه امام وسیله نقلیه محلی: ون- جیپ سافاری
قیمت برای هر نفر ۱,۵۲۵ دلار + نرخ پروازی
وسیله نقلیه اصلی: هواپیما مدت: 13 روز
ساعت حرکت:17:00 مدت مرخصی:به دلخواه
در این سفر با بسیاری از جاذبه های نپال آشنا خواهید شد. چشم انداز بی نظیر هیمالیا، دیدار از معابد و آشنایی با مناسک بودائیان و هندو ها، دیدار از روستاهای کوهپایه ای نپالی، طبیعت گردی و سافاری حیات وحش در پارک ملی چیتوان، فیل سواری در دل جنگل های منطقه چیتوان و شانس دیدار از کرگدن سفید آسیایی، رفتینگ در رودخانه زیبای تریشولی، کانو سواری هیجان انگیز در میان تمساح های رودخانه با ایمنی کامل و تماشای پرندگان، دیدار از بناهای باشوه تاریخی بختاپور، دیدار از مراسم آیینی و سوزاندن مردگان در کنار رودخانه مقدس، دیدار از شهر پخارا با امکانات و بازارهای خرید بسیار جذاب، تماشای طلوع و غروب آفتاب بر فراز هیمالیا و ققل سر به فلک کشیده با ابهت، انجام تفریحات هیجان انگیز مانند پرواز با پاراگلایدر، دوچرخه کوهستان، بانجی و بسیاری از تفریحات دیگر و بسیاری از جاذبه های دیگر. کوهپیمایی منطقه آناپورنا مناظر زیبای را از قله های آناپورنا و دائولاگیری برای شما به ارمغان دارد.
روز اول-پرواز به کاتماندو

امروز پس از آنکه به فرودگاه امام خمینی رسیدیم به سوی نپال حرکت خواهیم نمود.

بیس-کمپ-اورست
پایتخت-نپال

به محض ورود به کاتماندو به هتل محل اقامت ترانسفر می شویم و پس از تحویل گرفتن اتاق ها قدری استراحت خواهیم داشت و پس از آن وقت آزاد در اختیار گردشگر می باشد و شب را در هتل اقامت خواهیم داشت.

کاتماندو

امروز برنامه بازدید تمام روز از کاتماندو و بختاپور داریم. به معبد میمون ها بر فراز تپه ای بلند که چشم انداز زیبایی به پایتخت نپال دارد می رویم؛ بودانات بزرگترین معبد بودایی نپال را خواهیم دید که پیروان دالای لاما برای مناسک مذهبی از سراسر نپال و دیگر کشورهای جهان به آنجا می آیند؛ ناهار را در رستوران میل خواهید نمود و بعد به تماشای مراسم سوزاندن مردگان در کنار رود مقدس باگماتی خواهیم رفت و در پایان از شهر تاریخی بختاپور و کاخ های باشکوه سنگی آن دیدن می‎ کنیم.

تورکاتماندو

صبح از کاتماندو خارج می شویم و در جاده ای زیبا و کوهستانی با چشم اندازهای زیبا به رود بزرگ تریشولی پیش خواهیم رفت. بعد 2.5 ساعت، قبل از ظهر در کناره رودخانه برای برنامه هیجان انگیز رفتینگ پیاده می شویم. آموزشی کوتاه خواهیم دید و سپس سوار قایق ها می شویم و با همراهی راهنمایان حرفه ای و قایق های پشتیبان، مسیری زیبا را پارو می زنیم و از بخش های مواج رود عبور می کنیم. پس از رفتینگ، در کمپی که در انتهای مسیر برپا شده ناهاری کمپینگی می خوریم، لباسهای مان را تعویض می کنیم و سوار ماشین می شویم.  عصرهنگام به پارک ملی چیتوان وارد می شویم و به محل اقامت می رویم. گشت کوتاهی در روستا می زنیم و با زندگی مردمان روستای نپالی آشنا می شویم و همچنین از رقص سنتی تارو دیدن می کنیم.

امروز بعد از اینکه صبحانه را میل نمودید ، به کنار رود رپتی رفته و سوار بر کانوهای بومی که از تراشیدن تنه های بزرگ درختان ساخته شده، با آهنگی آرام در مسیر این رودخانه پیش می رویم. در کناره رپتی تمساح ها را خواهیم دید و پرندگان ماهیخوار را. سپس از کانوها پیاده شده و راهپیمایی در جنگل را آغاز می کنیم، برای استراحت و میل نمودن ناهار به لوج محل اقامت باز می گردیم، بعد از استراحتی کوتاه سوار جیپ های سافاری خواهیم شد و به دل جنگل های چیتوان خواهیم زد و با بسیاری از مناظر زیبا و حیوانات محتلف مواجه خواهید شد. بعد از سافاری جذاب در چیتوان به لوج محل اقامت باز می گردیم.

چیتوان

بعد از صرف صبحانه، برای فیل سواری به محل مورد نظر می رویم و بر پشت فیل سوار شده و برای سافاری به عمق جنگل چیتوان می رویم. گشت زنی با فیل این مزیت را دارد که دیگر حیوانات عموما متوجه حضور انسان نشده و فرار نمی کنند و ما این امکان را داریم که بعضا تا کنارشان نزدیک شویم. هدف اصلی ما در این سافاری دیدن کرگدن های سفید آسیایی است. گونه ای در حال انقراض که بیشترین بازمانده های آن در همین پارک زندگی می کنند. علاوه بر کرگدن، ما این شانس را داریم که گوزن، خرس سیاه، گراز و پرندگان مختلفی را ببینیم. بعد از آن برای صرف ناهار به لووج باز می گردیم و سپس راهی شهر پخارا می شویم.

نپال

امروز بعد از صرف صبحانه، به دیدار بازار صنایع دستی تبتی ها خواهیم رفت و سپس از موزه تاریخ کوهنوردی پخارا دیدن می کنیم وبیشتر با صعود های هیمالیایی و تاریخ کوهنوردی آشنا خواهیم شد، بعد از صرف ناهار، باقی روز را وقت آزاد دارید که از بازارهای متنوع استفاده نمایید و یا از تورهای اختیاری استفاده نمایید.

پخارا

امروز کلا آزاد داریم برای قدم زدن، ماساژ و تورهای انتخابی متنوع نظیر دوچرخه سواری، رفتینگ، پاراگلایدر و دیدار طلوع خورشید بر فراز کوه های هیمالیا، قایق سواری، هلکوپتر سواری و بسیاری از فعالیت های دیگر، بعد از آن شب را در هتل سپری خواهیم نمود.

دریاچه فیوا

پس از صرف صبحانه، شروع کوهپیمایی منطقه پونهیل رو خواهیم داشت، بعد از 1.5 ساعت رانندگی به مکانی به نام نایا پل می رسیم. سپس، پیاده روی با صعود از میان مزارع زیبای برنج، ارزن و هزارتوهای مردم محلی آغاز می شود. پیاده روی در طول مسیر اصلی از میان آبشارهای کوچک زیبامی باشد، و در نهایت تا ارتفاع 1525 متری به مدت 5 ساعت کوهپیمایی خواهیم داشت و شب را در اقامتگاه های محلی سپری خواهیم نمود.

کوهپیمایی

بعد از اینکه صبحانه را میل نمودید از میان جنگل های زیبا و از میان روستاهای مختلف ادامه مسیر می دهیم و بعد از 5 ساعت به گوره پانی در ارتفاع 1875 متر می رسیم و برای استراحت و اقامت شبانه به هتل می رویم.

ترکینگ

صبح زود به سمت پونهیل در ارتفاع 3210 متر  راهپیمایی می کنیم، جایی که قله های آناپورنا و دائولاگیری رخ خیره کننده ای به نمایش می گذرانند و طلوع زیبای خورشید را تماشا کنیم. بعد از یک ساعت از پونهیل فرود می آییم و بعد از صرف صبحانه، در مسیر های روستایی و جنگلی تا روستای تاداپانی در ارتفاع 2610 متری به مدت شش ساعت پایین می آییم و شب را در این روستای زیبا اقامت خواهیم داشت.

پونهیل

بعد از میل نمودن صبحانه تا روستای گاندروک در ارتفاع 2 هزار متری پایین می آییم و بعد از استراحت و صرف ناهار با جیپ های محلی به سمت نایاپل و از آنجا به شهر پخارا و محل اقامت خود بازمی گردیم. ادامه روز را وقت آزاد خواهید داشت تا از رستوران های شبانه بعد از یک کوهپیمایی هیجان انگیز ، لذت ببرید.

هیمالیا

امروز بعد از صبحانه، به سوی کاتماندو پرواز می کنیم و شب را در این شهر اقامت خواهیم داشت.

کاتماندو

امروز بعد از تحویل دادن اتاق ها راهی فرودگاه می شویم تا بعد از یک سفری جذاب به سوی تهران پرواز کنیم.

پروازنپال
کد تور: 6556-1639755764020
مهلت ثبت نام: دوشنبه / ۱۵ آبان
پایان: چهارشنبه / ۱ آذر
هتل(ها) دوتخته یک تخته انتخاب
هتل های ۴ ستاره
۱,۵۲۵ دلار۱,۶۷۵ دلار

جزئیات اقامت

خدمات شامل این موارد می شود:
لیدر با تجربه به همراه تور، بیمه، کلیه ورودیه ها، کلیه گشت های ذکر شده در روز شمار سفر، اقامت های هتل و لوج *4 با صبحانه، تعداد 5 وعده ناهار، 2 وعده شام، کلیه ورودیه ها، هزینه ویزای 15 روزه، کلیه ترانسفر های ذکر شده در برنامه سفر، لیدر محلی، 3 شب اقامت در اقامتگاه های محلی کوهستان بصورت فوق برد، باربر کوهستان، گاید محلی کوهستان، مربی کوهنوردی ایرانی به همراه تور در مسیر پیمایش، پرواز از پخارا به کاتماندو.

خدمات شامل این موارد نمی شود:
عوارض خروج از کشور، پرواز بین المللی، کلیه نوشیدنی ها، ترانسفر های غیر از روز شمار تور، انعام به عوامل محلی و باربران کوهستان،


توجه:
چنانچه تغییرات ناخواسته ای در محل اقامت تور انجام شود، هتل های با همان کیفیت و یا حتی خدمات بهتر جایگزین خواهد شد.
در مسیر پیمایش کوهستان به ازای هر دو نفر گردشگر یک باربر اختصاص داده می شود که هر باربر 15 کیلوگرم را حمل خواهد نمود.

لوازم ضروری

  • گذرنامه
  • 2 قطعه عکس پرسنلی
  • یک عدد کارت شناسایی معتبر
  • لوازم عکاسی و فیلمبرداری
  • عینک آفتابی شهری
  • گوشی موبایل و شارژر
  • مسواک و خمیر دندان
  • اسپری ضد عرق و خوشبو کننده
  • دستمال کاغذی – دستمال مرطوب
  • داروی شخصی
  • لباس مناسب آب و هوای گرم و معتدل
  • لباس مناسب گردش شهری
  • چند دست لباس زیر
  • لباس راحتی
  • دمپایی یا صندل
  • لوازم حمام و وسایل بهداشتی شخصی
  • کیف کمری
  • دفترچه یادداشت و قلم
  • نخ و سوزن
  • کوله پشتی کوچک برای حمل روزانه
  • کیسه بار بزرگ
  • کیسه خواب
  • پانچو
  • کاپشن شلوار بادگیر یا گورتکس
  • کاپشن شلوار پلار
  • کاپشن پر
  • پیراهن شلوار لایه اول
  • پیراهن لایه دوم
  • کفش نیمه سنگین کوهنوردی- راهپیمایی
  • جوراب پشمی یا حوله ای
  • کلاه پشمی
  • دستکش پشمی یا پلار
  • روکش دستکش
  • عینک آفتابی
  • کلاه آفتابی
  • چراغ قوه پیشانی
  • باتری آلکالاین اضافه
  • چاقو جیبی – لیوان – دربازکن – قاشق و چنگال
  • کمکهای اولیه شخصی
  • باتوم کوهنوردی
  • کرم ضد آفتاب

لوازم پیشنهادی

  • بالش پشت گردنی و پتوی کوچک سفری جهت استراحت داخل ماشین/هواپیما
  • نخ و سوزن و بند کفش اضافه
  • فلاسک کوچک
  • لوازم استحمام و آب تنی در صورت وجود شرایط آب تنی
  • دوربین عکاسی
  • نقشه راهها و یا نقشه مقاصد مورد سفر

جدول پذیرایی

روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیحات
۱هواپیماگردشگر--هواپیماگردشگرهواپیما-
۲هتلپارسوآرستورانگردشگررستورانگردشگرهتل-
۳هتلپارسوآرستورانپارسوآرستورانگردشگرهتل-
۴هتلپارسوآطبیعتپارسوآهتلپارسوآهتللوج جنگلی
۵هتلپارسوآهتلپارسوآهتلپارسوآهتللوج جنگلی
۶هتلپارسوآرستورانپارسوآرستورانگردشگرهتل-
۷هتلپارسوآرستورانپارسوآرستورانگردشگرهتل-
۸هتلپارسوآرستورانگردشگررستورانگردشگرهتل-
۹هتلپارسوآاقامتگاهپارسوآاقامتگاهگردشگرخانه محلی-
۱۰هتلپارسوآاقامتگاهپارسوآاقامتگاهگردشگرخانه محلی-
۱۱هتلپارسوآاقامتگاهپارسوآاقامتگاهگردشگرخانه محلی-
۱۲اقامتگاهپارسوآاقامتگاهپارسوآرستورانگردشگرهتل-
۱۳هتلپارسوآرستورانگردشگررستورانگردشگرهتل-
۱۴هتلپارسوآهواپیماپارسوآهواپیماپارسوآهواپیما-

اقامت‌ها: ۲ شب هواپیما، ۹ شب هتل، ۳ شب خانه محلی
گردشگر: کلا ۱۵ وعده شامل: ۱ وعده صبحانه، ۳ وعده ناهار، ۱۱ وعده شام
پارسوآ: کلا ۲۶ وعده شامل: ۱۳ وعده صبحانه، ۱۰ وعده ناهار، ۳ وعده شام

قوانین تور پارسوآ

قوانین تور و مقررات عمومی تورهای پارسوآ کاشفان سزمین پارسوآ یک شرکت…

قوانین تورهای خارجی

قوانین تورهای خارجی توسط وزارت گردشگری ارائه می گردد و کلیه آژانس…

جاذبه های مرتبط
جاناکپور(Janakpur)

جاناکپور، نام شهری باستانی در کشور نپال است که بزرگ‌ترین معبد این…

لومبینی (Lumbini)

لومبینی یکی از معابد مشهور کشور نپال است که در لیست میراث…

تورنپال
جاذبه های نپال

آشنایی با جاذبه های نپال کشور نپال واقع در جنوب آسیا، کشوری…


هتل های مرتبط
تورنپال
هتل های تور نپال

هتل های منتخب تور نوروز 1401 به شرح ذیل می باشند که…


نوشته‌های مرتبط
کوه های هیمالیا

کوه های هیمالیا کوههای هیمالیا یکی از بلندترین و پرمخاطب‌ترین کوهستان‌های جهان…

فاتحان ایرانی اورست

فاتحان ایرانی اورست   تا کنون، بیش از 20 کوهنورد ایرانی به…

قله اورست

قله اورست قله اورست یکی از بلندترین قله‌های جهان و همچنین بلندترین…

جزیره زندان تانزانیا

جزیره زندان تانزانیا جزیره زندان در تانزانیا یکی از جزایر زیبا و…

بازارهای نپال

بازارهای نپال نپال، یک کشور کوهستانی در جنوب آسیا است که از…

معابد کاتماندو 

معابد کاتماندو  برخی از مشهورترین معابد در شهر کاتماندو، پایتخت کشور نپال…

جاذبه های طبیعی کاتماندو

جاذبه های طبیعی کاتماندو شهر کاتماندو در کشور نپال واقع شده و…

موزه های نپال

موزه های نپال از طرفی موزه‌های کاتماندو یکی از جاذبه‌های دیدنی مهم…

بیس کمپ اورست
بیس کمپ اورست

 آشنایی با بیس کمپ اورست همان‌طور که می‌دانید قله‌ی اورست، بلندترین قله‌ی…


کشورهای مورد بازدید
تور نپال
نپال

کشور نپال در جنوب شرقی آسیا یکی از ده مقصد برتر جهان…


شهرهای مورد بازدید
کاتماندو

کاتماندو به طور رسمی کلان شهر کاتماندو پایتخت نپال و پرجمعیت ترین…

پخارا

شهر پخارا شهر پخارا یکی از شهرهای مهم در استان دادلی شمالی…