خرید بلیط جام جهانی

 بلیط جام جهانی

شرکت پارسوآ بار دیگر صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر  را تبریک می گوید. پارسوآ در خرید بلیط جام جهانی راهنما و همراه شما می باشد. همانگونه که مطلع هستید از تاریخ ۵ اپریل( 16 فروردین 1401) زمان ثبت نام  آغاز شده است. خرید بلیط  به صورت Random Selection ( انتخاب تصادفی) توسط سایت فیفا صورت می پذیرد. از آنجایی که درخواست زیاد می باشد ابتدا اسامی، در سایت فیفا ثبت می گردد و پس از آن در تاریخ  31-May سال جاری برابر با 10 خرداد 1401 قرعه کشی می شود. سپس اسامی افراد ثبت نامی توسط سایت فیفا مشخص می شود تا بتوانند خرید را تکمیل نمایند.

خرید بلیط جام جهانی قطر 

قیمت های بلیط بازی های ایران

برای بازی های ایران خرید بلیط جام جهانی به شرح ذیل می باشد. شما می توانید یکی از این گزینه ها را با توجه به بودجه خودتان انتخاب نمایید. 

سه بازی مرحله گروهی:

  • .یورو Cat 1 : Eur 905
  •  یورو Cat 2: Eur 705
  • *یورو Cat 3: Eur 405

نکته اینکه، در صورت انتخاب Cat3 و تکمیل ظرفیت آن، می توانید این اختیار را به شرکت پارسوآ بدهید تا شانس شما را در Cat های بالاتر نیز امتحان نماید. این امر مستلزم قبول هزینه بیشتر همانند موارد ذکر شده بالا می باشد.

سه بازی مرحله گروهی و بازی مرحله بعد

  •  یورو Cat 1: Eur 1,290
  • . یورو Cat 2: Eur 920
  • * یورو Cat 3: Eur 635

ثبت نام جام جهانی

جایگاه تماشاچیان چگونه مشخص می شود؟

جایگاه تماشاچیان سه منطقه مشخص به شرح ذیل دارد.

  • Cat1: صندلی های مشرف به وسط زمین می باشند.
  • Cat2: صندلی های پشت نقاط کرنر می باشند.
  • Cat3: صندلی های پشت دروازه ها می باشند.

 جام جهانی قطر

نحوه ثبت نام 

هزینه ثبت نام اولیه مبلغ 120 یورو( معادل قیمت ارز روز، حدود سه میلیون و پانصد هزار تومن می باشد) که توسط آژانس مربوطه اخذ می گردد. بعد از ثبت نام اولیه و برگزاری تاریخ قرعه کشی ( 10 خرداد 1401) و مشخص شدن اسامی توسط فیفا مبلغ کل برای خرید بلیط جام جهانی باید تسویه گردد.  قابل ذکر است هزینه فوق شامل بلیط بازی ها، تخصیص کارت اعتباری، و ارسال پستی بلیط می باشد.

در صورت عدم انتخاب اسامی چه می شود؟

در صورتی که اسامی ثبت نامی توسط سایت فیفا اعلام نشد، مبلغ پیش پرداخت با کسر حدود 10 تا 30 یورو بابت کار مزد خدمات به ثبت نام کننده عودت داده می شود.

نحوه اقامت

کلیه هتل های محل برگزاری توسط فیفا مدیریت می گردد، بعد از قرعه کشی، قیمت ها و نحوه رزرو خدمات هتل ، ترانسفر و محل برگزاری بازی ها توسط فیفا اعلام می گردد. در حال حاضر تعدادی آپارتمان در اختیار شرکت پارسوآ  است.  قیمت این آپارتمان ها حدوداً بین 170 تا 200 یورو برای هر شب و هر نفر قابل ارائه است. 

پرواز ها

شرکت قطری پرواز های روزانه در چندین نوبت از تهران به مقصد دوحه را دارا می باشد. اما در حال حاضر برای تاریخ های جام جهانی برنامه های پروازی و یا پرواز مازاد مشخص نیست. 

تور جام جهانی

مهلت ثبت نام و خرید بلیط جام جهانی

طبق اعلام فیفا تا تاریخ 6 اردیبهشت پیش ثبت نام باید انجام پذیرد تا بتوانید در قرعه کشی شرکت نمایید.

شرکت گردشگری پارسوآ با مجوز رسمی از سازمان گردشگری، افتخار دارد تا کلیه مراحل خرید بلیط  و ثبت نام شما فوتبال دوستان عزیز به همراه خدمات سفر را با کیفیت و صادقانه انجام دهد. شرکت پارسوآ آماده پاسخ گویی به سوالات شما در این زمینه بوده و از نظرات و دیدگاه تان در قسمت پایین صفحه استقبال می کند.

در ضمن امکان پیش ثبت نام خرید بلیط فینال نیز وجود دارد که البته رقابت سختی برای قرعه کشی اسامی وجود دارد.

 به امید صعود ایران به مرحله بالاتر. 

2 دیدگاه برای ”خرید بلیط جام جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *