هتل های مشهد

هتل های مشهد، دیار ضامن آهو

سفر به مشهد و زیارت امام رضا یکی از اصلی‌ ترین انتخاب‌ های هر ایرانی است. اما یکی از مهمتری نکات در این سفر نوع اقامت در هتل های مشهد می باشد. در نظر داشته باشید که هتل های مشهد با کیفیت و قیمت های متنوع وجود دارند که با تناسب به نیاز خودتان باید انتخاب کنید. مشهد مرکز استان خراسان رضوی است و با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، پس از تهران دومین کلان‌ شهر ایران است.

شاید اصلی‌ ترین دلیل پرطرفدار بودن مشهد در میان ایران گردان و جهانگردان، قرارگیری حرم مطهر امام رضا(ع)، هشتمین امام شیعیان در این شهر است و به همین دلیل سالانه بیش ۲۰ میلیون زائر از سرتاسر دنیا راهی دیار امام مهربانی‌ها می‌شوند. علاوه بر حرم مطهر امام رضا، مشهد جاذبه‌ های گردشگری بسیاری دارد که ازجمله‌ آن‌ها می‌توان به شاندیز، طرقبه، کوه سنگی و… اشاره کرد که توصیه می‌کنیم در سفر به مشهد به آن‌ها سر بزنید.

مشهد

بهترین زمان سفر به مشهد

آب‌ و هوای مشهد در فصل تابستان گرم و خشک و در فصل زمستان سرد و مرطوب است و به‌ علاوه یکی از کلان‌ شهرهای آلوده‌ ایران نیز به‌ حساب می‌آید. بنابراین اگر سرمایی هستید سفر به مشهد در فصل زمستان را توصیه نمی‌کنیم، در عوض فصول بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به مشهد است. در پایان ذکر این نکته ضروری است که درصورتی‌که حوصله‌ شلوغی را ندارید تعطیلاتی که مصادف با مناسبت‌ های مذهبی است را برای سفر به مشهد و زیارت انتخاب نکنید، در عوض می‌ توانید در روزهای عادی هفته به‌ راحتی به زیارت ببرید.

تور مشهد

معرفی هتل های مشهد

اقامت یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بسیاری در سفر به مشهد است. در ادامه به معرفی بعضی از معروف‌ترین هتل های مشهد می‌پردازیم؛ بنابراین بامطالعه‌ مطلب زیر می‌توانید متناسب با شرایط خودتان بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.

اقامت در هتل درویشی، مجلل‌ت رین هتل ایران

به باور بسیاری هتل درویشی یکی از لوکس‌ ترین هتل های ایران و ایده آل‌ گزینه‌ اقامتی در سفر به مشهد است. از مزایای هتل درویشی هرچه بگوییم کم است، امکاناتی که تنها با اقامت در این هتل می‌توانید به گوشه‌ای از آن‌ها پی ببرید. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۱ در زیر بنایی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع ساخته شد و دارای ۲۲۳ اتاق در ۲۳ طبقه است. شما می‌توانید انواع و اقسام امکانات مانند رستوران‌های بین‌المللی، ترانسفر رایگان به حرم، سالن بدن‌ سازی، استخر، اسپا، فروشگاه، ترانسفر به فرودگاه، کافی‌شاپ، روف گاردن و… را دارد.

جالب است بدانید رستوران‌های هتل درویشی ازجمله مجلل‌ترین رستوران‌ های ایران است که توصیه می‌کنیم در سفر به مشهد حتماً به آن‌ها سری بزنید، رستوران‌ های هتل درویشی شامل رستوران مراکشی، باربکیو، رستوران روف گاردن، رستوران ایتالیایی و… است. درهرصورت اگر در سفر به مشهد به دنبال هتلی لوکس در مرکز شهر و نزدیکی حرم امام رضا (ع) هستید، بی‌شک هتل درویشی انتخاب شایسته‌ برای شما است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا

اقامت مشهد

هتل بین‌المللی قصر مشهد

هتل بین‌المللی قصر یکی از قدیمی‌ترین و البته لوکس‌ترین هتل های مشهد است که انتخاب اول و آخر بسیاری در سفر به مشهد است. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۵۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد و یک سال بعد به‌ عنوان واحد نمونه‌ سال انتخاب شد. هتل قصر دارای ۱۱ طبقه و ۳۱۰ اتاق است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار زائران امام رضا قرار می‌دهد. از جمله امکانات هتل بین‌المللی قصر می‌توان به ترانسفر به حرم و فرودگاه، سالن‌های ورزشی و استخر، کافی‌شاپ و رستوران‌های بین‌المللی، سرویس کامل اتاق‌ها، خشک‌شویی، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان و … اشاره کرد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌هایی که هتل قصر را به یکی از اولین انتخاب‌های بسیاری در سفر به مشهد تبدیل کرده است می‌توان به فاصله‌ی ۸۰۰ متری آن تا حرم اشاره کرد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل های مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد را می‌توان یکی از هتل های با کیفیت و تازه تاسیس مشهد دانست. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و دارای ۱۰ طبقه و ۹۸ واحد اقامتی است. هتل فردوس مشهد تنها ۳۰۰ متر تا حرم مطهر امام رضا فاصله دارد و به بازار رضا و ۱۷ شهریور نیز بسیار نزدیک است. همچنین این هتل نسبت به یک هتل ۴ ستاره امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌کند و ترانسفر رایگان به حرم و فرودگاه هم دارد. بنابراین اگر در سفر به مشهد به دنبال یک هتل باکیفیت می‌گردید، هتل فردوس گزینه‌ی ایده آلی برای شما است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸

هتل مشهد

هتل تهران

اگر در سفر به مشهد به دنبال یکی از بهترین هتل های مشهد، میان رده می‌گردید، بی‌شک هتل تهران جای شماست. این هتل قدیمی ۳ ستاره در سال ۱۳۵۱ ساخته‌ شد. این هتل در حاشیه‌ خیابان امام رضا قرار دارد و به‌ این‌ ترتیب تنها با ۶ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به حرم اما رضا(ع) برسانید. از جمله امکانات این هتل ۳ ستاره می‌توان به رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی‌ شاپ، روم سرویس ۲۴ ساعته، ترانسفر رایگان به حرم، خشک‌ شویی، اینترنت وایرلس رایگان و… اشاره کرد؛ بنابراین در سفر به مشهد، هتل تهران را به‌عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌های مشهد، فراموش نکنید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸

اقامت های مشهد

در اینجا اطلاعات بیشتر در مورد مشهد و جاذبه های مشهد را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *