هتل های تور آفریقا

مشخصات

مشخصات تماس

نقد و بررسی

هتل های تور بزرگ آفریقا ( کنیا- تانزانیا- زنگبار)

جزیره زنگبار

به زودی....

 

کاراتو

اقامتگاه ما در شهر کاراتو و در دل طبیعت با چشم انداز های زیبا احاطه شده است. این ملک با داشتن اتاق ها، تراس و پاسیو راحتی و جلوه ویژه ای را برای مهمانان فراهم می کند که همگی داری وای فای رایگان است. این اقامتگاه دارای صبحانه کانتیننتال یا بوفه ارائه می دهد. این اقامتگاه در 5 کیلومتری پارک ملی گرونگرو واقع شده است. در لینک زیر می توانید جزئیات بیشتری از این اقامتگاه را شاهد باشید.

  • لینک لوج جنگلی در سایت جامع هتل های جهانی Foresight Eco-Lodge

پارک ملی سرنگیتی

اقامتگاه ما در یکی از کمپ های چادری منحصر به فرد و مجلل می باشد که در شمال تانزانیا و در پارک ملی معروف سرنگتی واقع شده است. در این گلمپ یا کمپ پیشرفته بعد از یک روز طولانی سافاری و اکتشاف حیات وحش در سرنگیتی به حداکثر آرامش و استراحت خواهید رسید. شاید بخواهید به آفریقا بیایید تا حیات وحش و مناظر زیبای آفریقا را تماشا کنید و در عین حال نزدیک به ریتم طبیعت باشید، کمپ چادری لوکس راهی عالی برای این کار فراهم می کند! برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید. ما دو شب در این گلمپ پیشرفته و لوکس اقامت خواهیم داشت.

آروشا

به زودی....

 

نایواشا

اقامت ما در هتل کانتری کلاب پنج ستاره (*5 )می باشد. کانتری کلاب واقع در سواحل دریاچه نایواشا دارای استخر و اسپا است. این مجموعه فعالیت های متنوعی را در رابطه با سافاری و دیدن حیات وحش ارائه می دهد. محل اقامت در کانتری کلاب نایواشا به زیبایی تزئین شده است. همه آنها دارای حمام خصوصی هستند و برخی از آنها دارای بالکن با چشم انداز باغ هستند.  این رستوران با محصولات خود از میوه و سبزیجات، تنوع خوشمزه ای در سفره خود دارد. هر روز صبح یک بوفه صبحانه غنی سرو می شود، در حالی که امکانات باربیکیو و بار نیز موجود است. برای اطلاعات بیشتر و بازدید عکس های این هتل زیبا روی لینک های زیر کلیک نمایید تا بیشتر با هتل های کنیا و این هتل در نایواشا آشنا شوید. ما دو شب در این هتل جذاب اقامت خواهیم داشت.

ماسایی مارا

اقامتگاه ما در پارک ملی ماسایی مارا لوج کیکوروک می باشد. این لوج پنج ستاره *5 از اولین اقامتگاه های ماسایی مارا می باشد. این لوج به گونه ای طراحی شده است که گردشگران می توانند مناظر اطراف را خوب مشاهده کنند در استخر شنا کنند و یا سکوی آفتاب بگیرند و لذت ببرند. همه اتاق ها دارای بالکن مشرف به استخر و یا باغ هستند. اتاق ها مجهز به پنکه سقفی و پشه بند می باشند. در زمان سر غذا تجربه بی نظیری در دل طبیعت خواهید داشت. این لوج *5 ستاره دارای امتیازات خوبی از کسانی که در این مکان اقامت داشتند به دست آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دیدن این هتل از هتل های کنیا لینک های زیر را مطالعه بفرمایید. ما دو شب در این لوج زیبا اقامت خواهیم داشت.

نایروبی

به زودی توضیحات نوشته می شود.

 

مومباسا

اقامت ما در هتل Sun Africa Beach Resort واقع در مومباسا، ه در یک منطقه ساحلی خصوصی واقع شده است. این ریزورت دارای یک استخر شنا در فضای باز و یک باغ است. این ملک دارای امکانات تجاری و امکانات باربیکیو و دارای تراس می باشد.  تمامی واحدهای اقامتگاه دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی هستند. اتاق ها دارای بالکن با منظره دریا و دارای قسمت نشیمن، مینی بار، میز و قهوه ساز هستند. برای اطلاعات بیشتر لینک های زیر را کلیک نمایید تا بیشتر با نما و موقعیت این هتل آشنا شوید. در ضمن در این هتل شام بر عهده تور می باشد.