هتل های کنیا(کلیک کنید)

مشخصات

مشخصات تماس

نقد و بررسی

هتل های کنیا

در تور 9 روزه کنیا در اقامتگاه های زیر اقامت خواهیم داشت.

نایواشا

Sawela Lodges در سواحل دریاچه Naivasha واقع شده است. اتاق های مجهز به تهویه مطبوع مجهز به تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، حمام خصوصی و پشه بند هستند. اینلوج دارای رستوران با غذاهای محلی و بین المللی سرو می کند.  همچنین دارای یک استخر روباز و یک میز پذیرش 24 ساعته است. امکانات جلسه و کنفرانس در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر و دیدن این هتل از هتل های کنیا لینک های زیر را مطالعه بفرمایید. ما دو شب در این لوج زیبا اقامت خواهیم داشت.

Sawela Lodges 4*

ماسایی مارا

Masai Mara Sopa Lodge ،لوجی چهار ستاره با استخر روباز در تمام طول سال، وای‌فای رایگان، سالن استراحت مشترک و تراس می باشد. همه واحدها دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، بیده و دوش هستند. صبحانه کامل انگلیسی/ایرلندی، گیاهی یا وگان را می توانید در این لوج میل کنید. در اقامتگاه رستورانی خواهید یافت که غذاهای آفریقایی و بین المللی سرو می کند. گزینه های گیاهی، بدون لبنیات و حلال نیز می تواند درخواست شود. برای اطلاعات بیشتر و دیدن مشخصات هتل روی لینک زیر کلیک نمایید.

Masai Mara Sopa Lodge 4*

نایروبی

هتل Tamarind Tree واقع در نایروبی، دارای استخر روباز و منظره آرامش بخش و دل انگیزی دارد.دارای باشگاه و فضای سبز زیبا می باشد. اتاق های این هتل دارای تراس و منظره رو به استخر و یا فضای سبز می باشد. مسافران می توانند از انواع غذاهای بین المللی در رستوران هتل لذت ببرند و از صبحانه متنوع بوفه لذت ببرند و روز پر انرژی رو شروع بکنند.

تمامی اتاق های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت 43 اینچی با کانال های ماهواره ای و کابلی هستند. اتاق‌های اتاق ها میز، صندلی و امکانات تهیه چای و قهوه را برای مهمانان فراهم می کنند. برای اطلاعات بیشتر و دیدن مشخصات هتل روی لینک زیر کلیک نمایید.

Tamarind Tree Hotel 4*

مومباسا

هتل بامبوری بیچ دارای یک استخر بزرگ با جزیره ای از درختان نخل است. امکانات تفریحی شامل ۲ زمین اسکواش با تهویه مطبوع و یک باشگاه ورزشی است. اتاق ها و محوطه این ریزورت دارای وای فای و بالکن های خصوصی در همه اتاق ها وجود دارد که به تهویه مطبوع و مینی بار نیز مجهز هستند. هر کدام یک دستگاه پخش دی وی دی و یک گوشی تجهیز شده اند. ماهی کبابی زغالی و غذاهای گوشتی در رستوران موجود است. برای سرگرمی،  موسیقی زنده، رقص سنتی و نمایش وجود دارد. مهمانان همچنین می توانند از بازی های سرگرم کننده یا مسابقاتی مانند مسابقه خرچنگ لذت ببرند. برای اطلاعات بیشتر و دیدن مشخصات هتل روی لینک زیر کلیک نمایید.

Bamburi Beach Hotel 3*