هتل ترابزون-باتومی (کلیک کنید)

  • BB
  • درجه هتل ۵ ستاره

مشخصات

مشخصات تماس

نقد و بررسی

هتل ترابزون و باتومی

جهت بازدید و مشخصات هتل ترابزون و باتومی روی نام هتل های زیر کلیک نمایید تا از معتبرترین نظرات گردشگران دیگر کشور ها آگاه شوید. همچنین اطلاعات زیر را نیز مطالعه نمایید.

هتل ترابزون

 Babillon Hotel Spa & Restaurant *5

هتل ترابزون به نام بابیلون اسپا و رستوران واقع در ریزه می باشد، و در 19 کیلومتری موزه ریزه قرار گرفته است. این هتل دارای باشگاه، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و سالن استراحت مشترک ارائه می دهد. این هتل 5 ستاره دارای تراس، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان، هر کدام دارای حمام اختصاصی است. این اقامتگاه دارای خدمات اتاق، خدمات دربان و صرافی برای مهمانان می باشد.

تور ترابزون

در هتل، همه اتاق ها دارای میز هستند. هر اتاق مجهز به کتری، تلویزیون صفحه تخت و صندوق امانات است، در حالی که برخی از اتاق ها مجهز به بالکن و برخی دارای منظره شهر هستند. در هتل بابیلون اسپا و رستوران همه اتاق ها ملحفه و حوله دارند.

گزینه های صبحانه بین المللی و حلال هر روز در اقامتگاه موجود است. در هتل بابیلون اسپا، رستورانی خواهید یافت که غذاهای ترکی سرو می کند. غذاهای حلال نیز در دست رس می باشد.

هتل ترابزون

این هتل دارای اقامتگاه های 5 ستاره با سونا و حمام می باشد. این منطقه برای ماهیگیری و دوچرخه سواری پرطرفدار است و کرایه دوچرخه در این هتل 5 ستاره وجود دارد. کارکنان این هتل به زبان های عربی، آذربایجانی، انگلیسی و ترکی صحبت می کنند.

ترابزون

هتل باتومی

 Batumi Palm Hotel *4

هتل پالم باتومی در باتومی، 700 متری ساحل باتومی، دارای اقامتگاهی با استخر شنای فصلی در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و تراس است. این هتل دارای رستوران، بار و جکوزی نیز می باشد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک می باشد.

هتل باتومی

اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال، کتری، بید، لوازم آرایش رایگان و میز هستند. این هتل برخی از اتاق ها را با منظره دریا ارائه می دهد و هر اتاق دارای بالکن است. اتاق‌های هتل پالم باتومی مجهز به ملحفه و حوله است. صبحانه بین المللی، کامل انگلیسی/ایرلندی یا آمریکایی را می‌توانید در این هتل میل کنید.

تور ترابزون باتومی

در این هتل 4 ستاره می توانید بیلیارد و تنیس روی میز بازی کنید و دوچرخه و ماشین کرایه کنید. بنای یادبود علی و نینو 6.7 کیلومتر و ایستگاه قطار باتومی در 9.2 کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که 1 کیلومتر تا هتل پالم باتومی فاصله دارد.

تور باتومی

 

پارسوآ در تور ترکیبی ترابزون-باتومی پذیرای شما می باشد.