هتل های روسیه

مشخصات

مشخصات تماس

نقد و بررسی

معروف ترین هتل های روسیه و امکانات آنها:

 

هتل موسکو:

این هتل با ۲۰۰۰ اتاق در قلب مسکو واقع شده است و به عنوان یکی از بزرگترین و معروف ترین هتل های روسیه شناخته می شود. این هتل امکاناتی مانند استخر، سالن ورزش، رستوران های متنوع و بارهای شیک را داراست.

   

این هتل شیک به ‌سبک هنر نو در ساختمانی باشکوه با معماری آتریوم طراحی شده‌است، هتل متروپل ۴ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو و تئاتر بولشوی، و ۱۵ دقیقه پیاده تا کرملین مسکو فاصله دارد.  دارای ۳۳۸ اتاق می‌باشد که با امکاناتی از جمله اتاق‌های شیک و با مبلمان آنتیک دارای مینی‌بار، Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه‌تخت از مهمانان پذیرایی می‌کند، برخی از آنها منظره شهر را ارائه می‌دهند. سوئیت‌ها نیز اتاق نشیمن و دستگاه نسپرسو دارند و سوئیت‌های پیشرفته هتل، سونا هم دارند. سرویس اتاق ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در دسترس می‌باشد. اگه به غذاهای سنتی روسیه علاقه‌مند هستید، رستوران لوکس بویارسکی را از دست ندهید

شما می‌توانید بهترین غذاهای اروپایی و روسیه را در رستوران اوروپیسکی تجربه کنید و همچنین می‌توانید از رستوران مجلل که در زیر سقف بزرگ شیشه‌ای رنگ آمیزی شده است، استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل مسکو می‌توان به استخر سرپوشیده ، جکوزی ، مرکز تناسب اندام ، سونا ، آبگرم ، صبحانه ، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی و  برگزاری جلسات/ میهمانی ها اشاره کرد. از مهمترین جاذبه های گردشگری اطراف هتل متروپل مسکو می‌توان به سالن تئاتر بولشوی ، موزه دولتی تاریخ مسکو ، میدان سرخ، مرکز خرید گام ، آرامگاه لِنین، کلیسای جامع سنت باسیل ،موزه هنرهای زیبای پوشکین  و کرملین اشاره کرد.

https://www.hotel-moscow.ru/en/

هتل ریتز کارلتون:

این هتل در شهر مسکو واقع شده و به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های روسیه شناخته می شود. امکاناتی مانند سالن های کنفرانس، رستوران های با مناظر زیبا، استخر، سونا و جکوزی را داراست.

    

این هتل دارای ۳۳۴ اتاق در ۱ طبقه،  واقع در نزدیکی میدان سرخ، دارای امکانات لوکس ویک تراس شیک در پشت بام با چشم اندازی از میدان سرخ و کرملین دارد. اتاق های بزرگ و مجلل هتل شیک و مدرن هستند و مهمانان می توانند پرده ها و نور را به صورت الکترونیکی کنترل کنند. ارائه غذاهای بین المللی و ژاپنی، غذاهای اروپایی و آسیایی، کافه های روسی ساخته شده با دستور العمل های اصلی و همچنین بازدیدهای آشپزی بین المللی است. این هتل بهترین انتخاب برای برای علاقه مندان به تاریخ، معماری و فرهنگ است.

https://carltonmoscow.com/

 

هتل آرارات پارک هیتل:

این هتل با ۴۵۰ اتاق در شهر مسکو واقع شده و به عنوان یکی از برترین هتل های روسیه برای تعطیلات دریایی شناخته می شود. این هتل امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، رستوران های متنوع و بارهای شیک را داراست.

 

یکی از مزیت های مهم اقامت در مرکز شهر مسکو، قرار داشتن در مجاورت اکثر جاذبه های دیدنی، فروشگاهی و نیز مراکز دولتی و تجاری آن می باشد. هتل آرارات پارک حیات مسکو جزو معدود مجموعه های اقامتی لوکس و پنج ستاره این شهر زیباست که در یکی از ایده آل ترین و مرکزی ترین بخش های قسمت اصلی مسکو که به عنوان قلب تپنده آن مشهور است، حضور دارد. ساختمان این مجموعه در خیابان نیگلینایا که به منطقه میشانسکی مسکو تعلق دارد، سالن تئاتر بولشویی، سالن تئاتر مالی و همینطور مراکز خرید عظیمی مثل مرکز خرید گوم، مرکز خرید سوم، مرکز خرید دیِتسکی میر و نیز کلیسای پر آوازه سنت باسیل را در فاصله ای اندک و چند قدمی نزدیک به خود می بیند. میهمانان شاغل هم با انتخاب این مجموعه می توانند با نزدیک بودن به اکثر مراکز تجاری و مهم از جمله ساختمان پارلمان روسیه، در زمان کوتاه تری به مقصدهای مورد نظر خود برسند. مترو شهر مسکو در کنار موارد بالا می تواند یکی دیگر از عامل های تاثیر گذار در انتخاب این مجموعه از سوی میهمانانش باشد. نزدیک ترین ایستگاه به محل اقامت میهمانان این مجموعه ایستگاه مترو تیاترالنه می باشد که با این افراد تنها 300 متر مسافت خواهد داشت. استفاده از مترو منجر به کاهش هزینه ها و زمان های اتلاف شده برای رسیدن به مقاصد دور و نزدیک شهری در مسکو می شود.

واحدهای اقامتی هتل آرارات پارک حیات مسکو پس از بازسازی در سال 2012 به اتاق ها و سوئیت های شیک و متنوعی تبدیل شده اند که با طراحی منحصر به فرد و زیبا، امکاناتی متناسب با نیازها و انتظارهای میهمانان بین المللی خود را برای آنها فراهم می نمایند. اتاق های استاندارد و دلوکس و نیز تعداد 29 مورد سوئیت بسیار مجلل و لوکس از جمله گزینه های اقامتی برای میهمانان این مجموعه هستند و همگی برای زوج های جوان و البته برای اقامت خانواده های کم جمعیت ایده آل محسوب می شوند. در مورد برخی از امکانات رفاهی و آسایشی موجود در این واحدها می توان به در اختیار داشتن سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، میز تحریر، گاوصندوق و فراهم بودن شرایط اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره کرد.

تعداد سه رستوران و بار و دو سالن استراحت و پذیرایی در داخل ساختمان این مجموعه وجود دارد و با طیف وسیعی از انواع غذاها و نوشیدنی ها مشغول خدمت رسانی به میهمانان و مراجعان خود خواهند بود. ارائه غذاهای اروپایی، غذاهای آمریکایی، غذاهای ژاپنی و البته در اختیار داشتن چشم اندازهایی زیبا از شهر مسکو از جمله ویژگی های این بخش از هتل به حساب می آیند.

مرکز اسپا و سلامتی هتل نیز از سایر تسهیلات ویژه ای است که میهمانان هتل آرارات پارک حیات مسکو در صورت در اختیار داشتن زمان کافی شانس بهره مندی از آن را خواهند داشت. حضور یک باشگاه تناسب اندام با امکانات کامل، استخر شنای سرپوشیده، جکوزی، سولاریوم، حمام ترکی، ارائه خدمات ماساژ و نیز ارائه روش های درمانی جوان ساز همگی خدماتی هستند که میهمانان این مرکز قادر به استفاده از آنها خواهند بود.

در مورد سایر امکانات رفاهی که در این مجموعه ارائه می شوند می توان یک آرایشگاه و سالن زیبایی، ارائه اتاق های مجهز به امکانات وی آی پی و سوئیت های ماه عسل، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به اقصی نقاط شهر مسکو، پارکینگ خودرو و همینطور خدمات نگهداری از کودکان را مثال زد.

علاوه بر موارد بالا، اقامت در منطقه میشانسکی یکی از بهترین فرصت ها برای میهمانانی است که علاقه بسیاری به تماشای آثار تاریخی، آشنایی با فرهنگ و تاریخ دارند.

این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر مسکو انتخاب شده است.

همچنین فاصله ساختمان هتل آرارات پارک حیات مسکو تا فرودگاه بین‌المللی ونوکووا در حدود 27 کیلومتر، فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو در حدود 26 کیلومتر می باشد که طی کردن آن به وسیله خودرو در حدود 50 دقیقه ساعت به طول می انجامد و همچنین مسافتی در حدود 42 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی دوموده ‌دوو دارد.

https://araratparkhotel.ru/

هتل هیلتون ماسکو لنینگرادسکایا:

این هتل با ۵۴۱ اتاق در شهر مسکو واقع شده و به عنوان یکی از برترین هتل های روسیه شناخته می شود. این هتل امکاناتی مانند استخر، سالن ورزش، رستوران های متنوع و بارهای شیک را داراست.

   

هتل هیلتون با عنوان لاکچری‌ترین هتل شهر در سال ۱۹۵۴ درهایش را به روی مهمانانش گشود با اینکه در یکی از تاریخی‌ترین هتل‌های شهر مسکو اقامت می‌کنید ولی امکانات هتل هیلتون لنینگراد و دکوراسیون آن مدرن‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. همه اتاق‌ها از امکاناتی مثل تلویزیون ماهواره‌ای، چای ساز و قهوه جوش، میز کار، حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی و تهویه مطبوع برخوردارند و حتی از روی خوش‌خواب‌های بعضی از اتاق‌ها می‌توان چشم‌انداز‌های معرکه‌ای از شهر را تماشا کرد.


میل غذا در رستوران باشکوه جانوس را از دست ندهید. غذاهای باکیفیت رستوران چه غذاهای سنتی و ملی روسیه و چه غذاهای بین‌المللی‌اش حرف ندارند. نوشیدنی‌های بعد از غذای رستوران هم خوشمزه‌ و دل‌چسب هستند.

https://www.hilton.com/en/hotels/svohfhi-hilton-moscow-leningradskaya/?SEO_id=GMB-EMEA-HI-SVOHFHI

هتل فور سیزونز مسکو:

این هتل در قلب مسکو واقع شده و به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های روسیه شناخته می شود. این هتل امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش و رستوران های متنوع را داراست.

   

هتل فور سیزنز مسکو این هتل پنج ستاره لاکچری در مسکو، به یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پایتخت روسیه معروف است. در بنای هتل که موسکوا نام داشت در سال 1930 ساخته شده بود، بعد ها در سال 2014 این هتل را به گونه ای بازسازی کردند تا طراحی داخلی آن دست نخورده باقی بماند به همین خاطر بیشتر طراحی آن قدیمی اما زیباست. بیشتر توریست ها و گردشگران تور روسیه که میخواهند از اقامت خود لذت ببرند و امکاناتی که هتل در اختیارشان قرار میدهد مهم است، هتل فور سیزنز مسکو روسیه را برای اقامت انتخاب میکنند. این هتل چندین سالن جلسه و ملاقات داشته و همینطور مراسمات شما را نیز برگزار می کند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان بوده و از دیگر امکانات آن میتوان به خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، پذیرش شبانه روزی، سرویس دهی 24 ساعته و … اشاره کرد. هتل فور سیزنز مسکو روسیه 180 اتاق لوکس، 41 سوئیت مجلل و باشکوه و چهل اتاق با 55 متر مربع متراژ داشته که بهترین و زیباترین دیزاین ها را بین دیگر هتل های اطراف دارند. طراحی اتاق های این هتل برگرفته از عناصر سازه روسی از هتل موسکاوا اصلی است. حتی سنگ استفاده در حمام های این هتل از مرمر بوده و طراحی های تاریخی هتل مسکاوا روی آن نقش بسته است.

بین تمام اتاق ها و سوئیت ها، یک سری امکانات مشابه مثل تلویزیون ماهواره ای بزرگ، مینی بار، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، حمام های اختصاصی، گاوصندوق شخصی و خیلی امکانات مدرن دیگر وجود دارند تا اقامتی رویایی و لوکس را به میهمانان تور روسیه ارائه دهند. در این هتل پنج ستاره، پنج رستوران وجود داشته که تاپ ترین آن ها، رستوران کواردوم، با انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران بیسترو، با انواع غذاهای روسی و بین المللی پذیرای میهمانان تور روسیه هستند. بار این هتل نیز مسکووسکی نام داشته و انواع نوشیدنی ها را برای میهمانان آماده می کند. پیشنهاد لست تورز برای میهمانان تور روسیه با اقامت در این هتل، صرف یک وعده غذایی، در رستوران معروف و بسیار شیک کواردوم است. در کنار این رستوران های شیک و لاکچری، انواع امکانات رفاهی، برای رفاه و سرگرمی میهمانان در طول سفر بوجود آمده است.

https://www.hilton.com/en/hotels/svohfhi-hilton-moscow-leningradskaya/?SEO_id=GMB-EMEA-HI-SVOHFHI

هتل سوییس هتل کراسنایا پولیانا:

این هتل در منطقه سوچی واقع شده و به عنوان یکی از برترین هتل های روسیه برای تعطیلات زمستانی شناخته می شود. این هتل امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، رستوران های متنوع و اتاق هایی با دیدی فوق العاده به کوهستان ها را داراست.

    

این هتل دو فاز اقامتی دارد یکی سولیس هتل و دیگری سولیس سوئیت است که قسمت سوئیت آن امکانات رستوران و اسپا و … در دل خود دارد. این هتل که در شهر گورکی گراد در منطقه کوهستانی کراسنایا پولیانا در ایستگاه دوم تله کابین در نردیکی پیست اسکی استوسادوک واقع شده است منظره ای بی نظیر به کوهستان های بکر منطقه دارد و آرامشی را به شما هدیه می کند که مشابه آن را در کمتر هتلی خواهید یافت. هوای پاک کوهستان و سکوت و آرامش و چشم اندازهای چشم نواز وجود شما را مملو از لذت توام با آرامش خواهد کرد.

موقعیت مکانی هتل سولیس سوچی:

هتل سولیس کراسنایا پولیانا سوچی در فاصله کمتر از ۵۰۰ متر با تله کابین گورنایا کاروسل قرار گرفته است و جالب است بدانید تا ایستگاه دوم تله کابین رفت و آمد شما رایگان انجام می پذیرد و بغیر از تله کابین مسیر جاده آسفالته برای دسترسی به این هتل در دسترس خواهد بود.

حمام ترکی، سونا، ماساژ از امکانات هتل سولیس کراسنایا پولیانا سوچی است. این هتل با دکور زیبا و مدرن و با رنگهای گرم ویژگی یک هتل کوهستانی و مناسب جهت اسکی را دارا می باشد. اینترنت وای فای در همه جای هتل در دسترس است که برای استفاده از اینترنت رایگان باید با پذیرش هتل هماهنگ باشید. مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی از جمله امکانات اتاق های لوکس این هتل زیبا است.

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان است و میهمانان هتل می توانند از رستورانهای خوب این هتل استفاده بکنند و از غذاهای خوب آن لذت ببرند و در کافه آن از نوشیدنی های آن استفاده کنند.

هتل سولیس کراسنایا پولیانا سوچی تا ایستگاه راه آهن کراسنایا پولیانا حدود چهار و نیم کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی سوچی هم حدود ۴۷ کیلومتر فاصله دارد. هتل سولیس سوچی در کل یک هتل بسیار جمع و جور و خصوصی به حساب می آید که مجموعاً دو فاز هتل با هم ۵۲ اتاق دارد. اتاق های هتل کلاً در چهار دسته بندی است که چون هتل لاکچری محسوب می گردد شروع اتاق ها از سوپریور است و سوئیت یک خوابه و سوپریور کینگ و سوئیت سوپریور یک خوابه سایر دسته بندی های اتاق های هتل است.

https://krasnayapolyanaresort.ru/rixos_krasnaya_polyana_sochi/

هتل اینترکونتیننتال موسکو ترفل پارک:

بدون شک هتل اینترکنتیننتال مسکو در تورهای روسیه یکی از بهترین و لاکچری‌ترین اقامتگاه‌ها است. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاملی را درباره خدمات این هتل به دوستداران سفر به روسیه بدهیم. در ابتدا از سبک طراحی و معماری ساختمان شروع می‌کنیم که به سبک "آوانگارد" ساخته شده و با وجود سالن کنفرانس و جلسات بزرگ و مجلل مکان مناسبی برای برگزاری مراسم عروسی و جلسات کاری می‌باشد. این هتل 5 ستاره در سال 1397 با 184 اتاق احداث شده و از آن زمان تا به امروز میزبان سران کشورهای مختلف و همچنین میلیون‌ها گردشگر بوده است. در بدو ورود به ساختمان اصلی کارکنان آموزش دیده و مهمان نواز به استقبال شما عزیزان آمده تا با تحویل چمدان‌ها و مدارک رزرو، امور مربوط به تحویل اتاق‌ را انجام دهند.

 

امکانات رفاهی هتل اینترکنتیننتال مسکو:

دور از انتظار نیست که شما در این هتل لوکس شاهد بهترین امکانات و خدمات باشید. از استخر آب گرم گرفته تا مرکز تجاری و رستوران‌های مجلل همگی از امکانات تفریحی ویژه این هتل لاکچری هستند. وعده صبحانه در رستوران اصلی به صورت بوفه باز با بیش از 30 نوع غذا سرو می‌شود که برای استفاده همه مسافران رایگان است. بعد از وعده صبحانه شما می‌توانید با پرداخت هزینه اضافه برای میان وعده، نوشیدنی، ناهار و شام نیز از این رستوران استفاده کنید. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توانیم به سونا، جکوزی، اسپا، ماساژ و مرکز تناسب اندام اشاره کنیم. کیفیت خدمات رفاهی اینترکنتیننتال این امکان را به مهمانان خود می‌دهد تا علاوه بر گردش و تفریح در شهر زیبای مسکو ضمن اقامت در این هتل نیز لحظات خاطره انگیزی را تجربه کنند.

  • سالن کنفرانس
  • خدمات دربان
  • پذیرش 24 ساعته
  • خدمات تاکسی
  • پارکینگ رایگان
  • سرویس 24 ساعته اتاق‌ها
  • نمازخانه
  • اینترنت وای فای رایگان
  • سیست تهویه مطبوع
  • حمام ترکی
  • فضای سبز
  • میز تور
  • خدمات تبدیل ارز

انواع سبک اتاق‌های هتل کنتیننتال مسکو:

کیفیت سرویس دهی در اتاق‌های هتل والو سیتی با توجه به استاندارد‌های جهانی اندازه گیری شده و بدلیل اهمیت آن از لحاظ تجاری برای اقامت سران کشورهای مختلف در سفر به روسیه، کیفیت بسیار مطلوبی دارد. تمامی اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی، کتری برقی و کمد لباس هستند. همچنین مسافران می‌توانند وعده صبحانه را از رستوران اصلی سفارش داده و در داخل اتاق میل کنند.

اماکن گردشگری نزدیک به هتل اینترکنتیننتال:

  • خیابان تورسکایا در فاصله 400 متری
  • موزه میخائیل بولگاکوف در فاصله 400 متری
  • تئاتر موزیکال آکادمی مسکو در فاصله 650 متری
  • خانه موزه پوشکین در آربات در فاصله 700 متری

 

https://continental-hotel.ru/

در کل، هتل های روسیه به عنوان یکی از برترین و معروف ترین هتل های جهان شناخته می شوند و امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، رستوران های متنوع و بارهای شیک را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند. امیدواریم که این مطلب به شما در برنامه ریزی سفر به روسیه کمک کرده باشد.

تور روسیه با آژانس تورگردانی پارسوا، شامل بازدید از شهرهای معروف مانند مسکو، سنت پترزبورگ، نیژنی نووگورود و سوچی است. در این تور، شما می توانید به دیدن مراکز تاریخی، موزه ها، بازارهای محلی، بناهای آرامگاهی و شهرهای ساحلی بپردازید.

از جمله برنامه های این تور، بازدید از قلعه کرملین، میدان قرمز، کاخ های تاریخی، موزه های هنری، ساحل سوچی و بازارهای محلی می باشد. همچنین در این تور، شما می توانید به تجربه غذاهای محلی، نوشیدنی های بومی و شهربازی های محلی بپردازید.

تور روسیه با آژانس تورگردانی پارسوا، شامل اقامت در بهترین هتل های روسیه با امکانات رفاهی و تفریحی و خدماتی مانند صبحانه، ناهار و شام است. همچنین این تور شامل ترانسفر فرودگاهی، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان نیز می باشد.

با انتخاب تور روسیه با آژانس تورگردانی پارسوا، شما می توانید به یک تجربه مسافرتی بی نظیر دست پیدا کنید. این تور با ارائه بهترین خدمات و قیمت های مقرون به صرفه، به شما این فرصت را می دهد تا به زیبایی های طبیعی، فرهنگی و تاریخی این کشور دست پیدا کنید. پس با ما در تور روسیه همراه باشید و تجربه یک سفر بی نظیر را به دست آورید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اقدام به خرید تور از طریق  زیر اقدام فرمایید.

۰۲۱۹۱۰۱۴۱۴۰