تور مسقط صور(7 روزه)

  • تاریخ برگزاری جمعه / ۲۵ آبان ۱۴۰۳۶ شب

تور مسقط صور

تور مسقط صور می‌تواند یکی از جالبترین و هیجان‌انگیزترین تجربه‌های سفر به عمان شما باشد. این تور به شما امکان می‌دهد تا از دو شهر بی‌نظیر عمان دیدن کنید و از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی این دو شهر لذت ببرید.

شهر مسقط

در اینجا با جاذبه های شهر مسقط آشنا می شویم.

  • مسجد جامع سلطان قابوس: در تور مسقط صور، بازدید از مسجد جامع سلطان قابوس یکی از بایدهاست که از دست ندهید. این مسجد با معماری اسلامی  که در واقع نشات گرفته از معماری ایرانی اسلامی و بهدست توانمند معماران ایرانی ساخته شده است. فرش یک تکه و بینظیر آن نیط به دست هنرمندان ایرانی بافته شده است. این مسجد خیره‌کننده با طراحی‌های داخلی باشکوه، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر مسقط است.
  • کاخ العلم: کاخ العلم یکی دیگر از جاذبه‌های مهم شهر مسقط می باشد که در تور مسقط صور نمی‌توانید آن را از دست بدهید. این کاخ یکی از شش کاخ تشریفاتی سلطان عمان می باشد که با طراحی زیبا و محیط آرام خود، مکانی مناسب برای عکاسی و گشت و گذار است.
  • بازار مطرح: بازار مطرح یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازارهای کشور عمان است که سابقه تاریخی طولانی دارد. در تور مسقط صور، بازدید از این بازار می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد از فرهنگ و هنر محلی ارائه دهد.
  • خانه سلطنتی اپرا: رویال اپرا هاووس یا خانه سلطنتی موسیقی مسقط یکی از مهمترین و استانداردترین سالن های موسیقی در جهان می باشد که هرساله میزبان آثار هنری نظیر فستیوال های مختلف موسیقی، هنرهای نمایشی و دیگر آثار هنری می باشد. گالری موسیقی در جوار این سالن نیز یکی از جذابترین دیدنی های هنر موسیقی می باشد.
  • موزه ملی عمان: در تور مسقط صور، موزه ملی عمان را فراموش نکنید. این موزه با مجموعه‌ای از آثار تاریخی و فرهنگی، نمایانگر تاریخ غنی و فرهنگ عمان می باشد.

شهر صور

شهر بندری صور: شهر صور یکی از شهرهای بندری در شرق عمان است که در تور مسقط صور نباید آن را از دست بدهید. این شهر با تاریخ غنی و مناظر طبیعی زیبا،  سواحی زیبا یکی از مقصدهای محبوب گردشگران است.

در اینجا به برخی از جاذبه های منطقه می پردازیم:

  • قلعه صور: یکی از جاذبه‌های تاریخی شهر صور، قلعه صور می باشد. این قلعه با معماری قدیمی و دیدنی خود، مکانی مناسب برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ محلی است. در تور مسقط صور، بازدید از این قلعه را داشته باشید.
  • بازار محلی صور: بازار محلی صور یکی دیگر از جاذبه‌های این شهر است. در تور مسقط صور، علاوه بر بازدید از این بازار می‌تواند فرصتی مناسب برای خرید سوغاتی‌های محلی و تجربه فرهنگ محلی برای هر گردشگری باشد.
  • ساحل لاکپشت‌ها در شهر صور: یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد تور مسقط صور، بازدید از ساحل لاکپشت‌ها در شهر صور است. این ساحل زیبا مکانی است که لاکپشت‌های سبز دریایی در بعضی از فصول به آنجا می‌آیند تا تخم‌گذاری کنند.  در تور مسقط صور، شما می‌توانید تماشای فرآیند تخم‌گذاری و ظهور لاکپشت‌های کوچک را تجربه کنید. این تجربه بی‌نظیر یکی از لحظات خاص و فراموش‌نشدنی تور مسقط صور است. ساحل لاکپشت‌ها یکی از مناطق حفاظت‌شده عمان است و بازدید از آن نیازمند رعایت نکات حفاظتی است. در تور مسقط صور، بازدید از این منطقه فرصتی است تا با اهمیت حفاظت از محیط‌زیست آشنا شوید.

کلام آخر

تور مسقط صور با ارائه فرصت بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این دو شهر در عمان، یکی از بهترین تجربه‌های تور عمان خواهد بود. از مسجد جامع سلطان قابوس و کاخ العلم در مسقط گرفته تا قلعه صور و ساحل لاکپشت‌ها در صور، هر کدام از این مکان‌ها تجربه‌ای منحصربه‌فرد و خاطره‌انگیزی برا گردشگران ارائه می‌دهند. با برنامه‌ریزی مناسب و انتخاب تور مسقط صور، می‌توانید لحظاتی خوش و خاطره‌انگیز را در این دو شهر زیبا را با پارسوآ تجربه کنید.

این سفر در یک نگاه
محل حرکت تور: فرودگاه امام وسیله نقلیه محلی: ون/ مینی بوس
قیمت برای هر نفر ۸۳۵ دلار + نرخ پروازی
وسیله نقلیه اصلی: مدت: 7 روز
ساعت حرکت: مدت مرخصی:
در این تور از جاذبه شهرهای مسقط، کویر و شهر صور دیدن می کنیم. در مسقط از مسجد سلطان قابوس که پنجمین مسجد بزرگ جهان با معماری زیبای ایرانی دیدن می کنیُ از خانه اپرای سلطنتی، کاخ العلم و بازار مطرح دیدن می کنیم، از منطقه کویری و تنگه های زیبا در آبهای زلال پیمایش خواهیم داشت. از راس الجینز محل تخم ریزی لاک پشتهای دیدن می کنیم، قایق سواری و تماشای دلفین خواهیم داشت و بسیاری از جاذبه های دیگر.
روز اول- پرواز به مسقط و سفر زمینی

امروز به سوی شهر مسقط پرواز خواهیم داشت، بعد از ورود به این شهر زیبا سفر دو ساعته زمینی به سوی منطقه کویری خواهیم داشت و شب را در این منطقه اقامت خواهیم داشت و از اسمان شب کویر لذت خواهیم برد.

پروازنپال

امروز صبح پس از صرف صبحانه، راهی کویر می شویم تا سافاری کویر داشته باشیم و بعد از آن به سوی تنگه بنی خالد خواهیم رفت و پیمایش زیبای در این تنگ خواهیم داشت. بعد از آن، عصر هنگام برای اقامت شبانه راهی شهر صور خواهیم شد.

امروز به سوی راس الجینز می رویمُ‌منطقه حفاظت شده لاکپشت ها که هر ساله در این منطقه تخم ریزی خواهند داشت، قایق سواری برای تماشای دلفین ها خواهیم داشت و سپس برای ادامه گشت ها به شهر صور باز میگردیم و از دیدنی های این شهر بازدید می کنیم و شب را در هتل اقامت خواهیم داشت.

امروز به سوی شهر مسقط راهی خواهیم شد و در بین راه طبیعت گردی خواهیم داشت یکی دیگر از تنگه های زیبای آبی منطقه با را پیمایش خواهیم داشت، و سپس از گودال بیماه که بر اثر اصابت شهاب سنگ تشکیل شده است بازدید می کنیم، و عصر هنگام به سوی مسقط حرکت می کنیم و برای اقامت شبانه راهی هتل می شویم.

وادی شاب

پس از صرف صبحانه، از مسجد جامع سلطان قابوس که بزرگترین مسجد عمان و پنجمین مسجد بزرگ جهان می باشد بازدید می کنیم. این مسجد به دست معماران ایرانی ساخته شده است و همچنین فرش دست بافت ایرانی در این مسجد خودنمایی می کند. از سالن زیبای خانه اپرای سلطنتی دیدن می کنیم که یکی از شاهکارهای معماری و مشهورترین سالن های موسیقی در جهان می باشد بازدید می کنیم، پس از صرف ناهار از موزه و کاخ العلم دیدن می کنیم و سپس به سوی بازار قدیمی مطرح می رویم و بعد از اتمام گشت ها برای استراحت و اقامت شبانه به محل اقامت خود می رویم.

کاخ العالم
مسجد سلطان قابوس

امروز وقت آزاد خواهید داشت تا از تورهای انتخابی(هزینه جدا) استفاده نمایید. شما می توانید از جاذبه های طبیعت گردی و تفریحات دریایی استفاده نمایید. پیشنهاد جذاب ما تور دیمانیات یکی از جاذبه های زیبای دریایی در کشور عمان می باشد که شامل اسنورکلینگ(غواصی سطحی) در آب های زلال مرجانی دریای عمان می باشد و دیدن نهنگ های مهاجر، حتی کنار آنها می توانید شنا کنید.

بعد از اتمام تورهای اختیاری بری اقامت شبانه به هتل باز می گردیم.

سواحل عمان
تور عمان

بعد از صبحانه و تحویل دادن اتاق ها، تا زمان ترانسفر به فرودگاه، وقت آزاد خواهیم داشت تا باخاطراتی خوش از این کشور زیبا به سوی تهران پرواز کنیم.

کد تور: 13681-1729444722689
مهلت ثبت نام: دوشنبه / ۲۱ آبان
پایان: پنجشنبه / ۱ آذر
هتل(ها) اتاق دو تخته اتاق یک تخته تخت اضافه نفر سوم انتخاب
کمپ کویری ۱ شب
۸۳۵ دلار۱,۱۲۵ دلار۷۹۵ دلار
صور ۲ شب
مسقط ۳ شب

جزئیات اقامت

با توجه با به تغییرات نرخ پرواز نسبت به رزرو بلیط پروازی خود زودتر اقدام فرمایید و یا تهیه آن را به ما بسپارید.

خدمات شامل: بیمه مسافرتی، کلیه ترانسفرهای فرودگاهی در مسقط، 6 شب اقامت در شهرهای: کمپ کویری، صور و مسقط با صبحانه، تعداد 1 وعده ناهار، 1 وعده شام، ماشین متناسب با ظرفیت نفرات در گشت ها و سفرهای جاده ای، سافاری در کویر، قایق سواری و تماشای دلفین ها، تور لیدر فارسی زبان، کلیه ورودیه ها.

خدمات شامل این موارد نمی شود:
پرواز بین المللی(قیمت پرواز به روز محاسبه می شود)، هرگونه عوارض خروج از کشور، کلیه نوشیدنی ها و وعده های غذایی طبق جدول.

لوازم ضروری

  • کفش مناسب راهپیمایی سبک
  • کوله پشتی کوچک
  • لباس مناسب و راحت طبیعت گردی و شهرگردی
  • کلاه و عینک آفتابی
  • کاپشن بارانی سبک
  • قمقمه یا ظرف آب
  • هد لامپ یا چراغ قوه
  • لوازم و داروی شخصی
  • کوله پشتی بزرگ مناسب وسایل سفر
  • شناسنامه و کارت ملی
  • پاسپورت
  • 2 قطعه عکس 3x4
  • پماد ضد حشرات
  • پول

لوازم پیشنهادی

  • بالش پشت گردنی و پتوی کوچک سفری جهت استراحت داخل ماشین/هواپیما
  • نخ و سوزن و بند کفش اضافه
  • فلاسک کوچک
  • تنقلات
  • لوازم استحمام و آب تنی در صورت وجود شرایط آب تنی
  • دوربین عکاسی
  • نقشه راهها و یا نقشه مقاصد مورد سفر

جدول پذیرایی

روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیحات
۱--هواپیماگردشگراقامتگاهپارسوآاقامتگاه بومگردیکمپ کویر *۴
۲هتلپارسوآرستورانپارسوآرستورانگردشگرهتلصور *۴
۳هتلپارسوآرستورانگردشگررستورانگردشگرهتلصور *۴
۴هتلپارسوآرستورانگردشگررستورانگردشگرهتلمسقط *۴
۵هتلپارسوآرستورانگردشگررستورانگردشگرهتلمسقط *۴
۶هتلپارسوآرستورانگردشگررستورانگردشگرهتلمسقط *۴
۷هتلپارسوآ--هواپیماگردشگرهواپیمابازگشت به تهران

اقامت‌ها: ۱ شب اقامتگاه بومگردی، ۵ شب هتل، ۱ شب هواپیما
گردشگر: کلا ۱۱ وعده شامل: ۵ وعده ناهار، ۶ وعده شام
پارسوآ: کلا ۸ وعده شامل: ۶ وعده صبحانه، ۱ وعده ناهار، ۱ وعده شام

هتل های مرتبط
Jawharat Bidiyah Resort *4

برای اینکه از کیفیت و خدمات این هتل بیشتر آگاهی کسب کنید،…

Golden Tulip Nizwa Hotel*4

برای اینکه از کیفیت و خدمات این هتل بیشتر آگاهی کسب کنید،…

Radisson Blu Hotel, Muscat *4

برای اینکه از کیفیت و خدمات این هتل بیشتر آگاهی کسب کنید،…

Crowne Plaza Muscat, an IHG Hotel *4

هتل کراون پلازا مسقط که بر روی یک صخره در مرکز شهر…

Avani Muscat Hotel & Suites *4

این هتل با طراحی مدرن خود که با فرهنگ اصیل عمانی در…

Royal Tulip Hotel Muscat *4

هتل رویال تولیپ مسقط در نزدیکی مرکز خرید اونیز یکی از بزرگترین…


نوشته‌های مرتبط
موزه‌ های عمان
موزه‌ های عمان

موزه های عمان در این نوشته بیشتر از موزه‌ های عمان صحبت…

فهرست میراث جهانی یونسکو در عمان

فهرست میراث جهانی یونسکو در عمان فهرست میراث جهانی یونسکو در عمان…

سی آی پی فرودگاه
سی آی پی عمان

سی آی پی فرودگاهی چیست؟ در فرودگاه‌ها به مجموعه‌ای از خدمات ویژه…

نمایشگاه عمان
نمایشگاه عمان

نمایشگاهها دروازه ای برای ورود به تجارت دنیای بین اللملی هستند. نمایشگاه…

کارگزارعمان
کارگزاری عمان

به نام دوستی که همواره سفرهای ما را به سوی عالم زیبایی…

وقت سفارت
وقت سفارت آمریکا

وقت سفارت آمریکا جهت دریافت وقت سفارت آمریکا باید مراحلی صورت پذیرد.…

جاذبه های عمان
جاذبه های عمان

جاذبه‌های عمان  عمان، گوهری پنهان در دل خاورمیانه است که با وجود…

تاریخ عمان
تاریخ عمان

تاریخ عمان تاریخ عمان بسیار پر تلاطم بوده است که در ادامه…

جاذبه طبیعت عمان
طبیعت عمان

طبیعت عمان طبیعت عمان یکی از چندین دلیل جذاب سفر به عمان…


کشورهای مورد بازدید
کشور عمان
کشور عمان

کشور عمان یکی از کشورهای جذاب و سوییس خاورمیانه لقب دارد


شهرهای مورد بازدید
مسقط

شهر مسقط  شاید برای شما هم جالب باشد که با شهر مسقط،…