سی آی پی عمان

سی آی پی فرودگاهی چیست؟

در فرودگاه‌ها به مجموعه‌ای از خدمات ویژه ای اشاره دارد که با توجه به نیاز مسافران در فرودگاها ارائه می شود.   این خدمات ویژه سی آی پی به منظور ارتقاء تجربه سفر مسافران ارائه می‌شوند و شامل امکاناتی همچون ورود و خروج سریع از فرودگاه، ویزای CIP، اتاق انتظار ویژه، خدمات برگزاری ملاقات، و خدمات پشتیبانی از مسافران در زمان حضور در فرودگاه می‌شود.

سی آی پی

خدمات سی آی پی فرودگاهی چیست؟

یکی از اصلی‌ترین خدمات سی آی پی، ویزای CIP است که به مسافران امکان ورود و خروج سریع از فرودگاه را می‌دهد. این خدمات شامل تسهیل در ترددها، اخذ بلیت، و ورود به سالن‌های VIP برای انتظار ورودی یا خروجی است. همچنین، مسافران CIP می‌توانند از امکانات اتاق انتظار ویژه استفاده کنند که شامل رستوران‌های اختصاصی، فضاهای کاری، و فضای استراحتی با امکانات رفاهی متنوع می‌شود. این امکانات به مسافران کمک می‌کنند تا زمان خود را در فرودگاه با لذت و راحتی سپری کنند و انرژی مثبت برای سفر بعدی خود بگیرند.

در زمان حضور در فرودگاه، مسافران CIP می‌توانند از خدمات برگزاری ملاقات نیز استفاده کنند که شامل امکاناتی همچون رزرو اتاق کنفرانس، خدمات استقبال و همراهی مهمانان، و امکانات ترتیب دادن برای ملاقات‌های تجاری یا شخصی می‌شود. در مجموع، اینگونه خدمات فرودگاهی به مسافران امکانات ویژه‌ای را ارایه می‌دهد تا زمان ورود تا خروج از فرودگاه را به یک تجربه راحت و لذت‌بخش تبدیل کند، از زمان صرفه‌جویی در انتظارهای طولانی گرفته تا امکانات رفاهی و خدمات برگزاری ملاقات برای مسافران تجاری و شخصی.

سی آی پی عمان

 

خدمات سی آی پی ما درعمان

ما در بدو ورود شما به فرودگاه مسقط پذیرای شما خواهیم بود. شما به محض پیاده شدن از هواپیما، پرسنل کارآزموده ما به استقبال شما خواهند آمد و شما را به سالن تشریفات همراهی خواهند نمود، بعد از تشریفات دریافت ویزا و تحویل گرفتن بارهای خود به سوی محل اقامت خود ترانسفر خواهید شد. همچنین در هنگام بازگشت نیز از محل اقامت خود تا سوار شدن به هواپیما خدمات ما شامل حال شما خواهد بود.

شرکت گردشگری پارسوآ با مجوز رسمی در تهران و کشور عمان ارائه دهنده خدمات سی آی پی فرودگاهی در ایران و فرودگاه عمان می باشد. این شرکت همچنین خدمات متنوع کارگزاری عمان و خدمات سفر را نیز ارائه می دهد. شما می توانید با تماس با شرکت پارسوآ از خدمات سی آی پی در کشور عمان برخوردار باشید. شرکت ما برای مسافران ویژه سی آی پی از زمان ورود به فرودگاه تا ترانسفر آنها به هتل خدمات سی آی پی را  ارائه می دهد.

 

خدمات سی آی پی

 

خودروهای مورد استفاده

خودرو های ما شامل خودروهای BMW, Rolls Royce, BMW X7 می باشد. تنها کافیست زمان سفر خود را اعلام کنید تا از خدمات ما در کشور عمان برخوردار شوید. ما در شهرهای مسقط و صلاله خدمات سی آی پی فرودگاهی ارائه می دهیم.

هزینه های سی آی پی در عمان چگونه است؟ 

هزینه های سی آی پی در عمان با توجه به نوع ماشین درخواستی و مسافت تا هتل و بالعکس متفاوت می باشد که در زیر یک نمونه آن ارائه می شود. در نظر داشته باشید قیمت های ذیل با توجه به نوع ماشین و تاریخ درخواست با تغییراتی ارائه خواهد شد، از این رو برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر به روز استعلام قیمت نمایید. قیمت های بصورت یکطرفه ارائه شه است ، در نتیجه قیمت های رفت و برگشت دو برابر قیمت های زیر می باشد.

BMW
شرح قیمت (ریال عمان)
مسافت هتل تا فرودگاه تا 10 کیلومتر 59 ریال
مسافت هتل تا فرودگاه بین 11 تا 30 کیلومتر 79 ریال
مسافت هتل تا فرودگاه بین 31 تا 50 کیلومتر 99 ریال

 

برای هماهنگی می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید.

دفتر تهران: 91014140-021

دفتر عمان: 96879242696+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *