کارگزار بازرگانی عمان

موضوع: کارگزار بازرگانی عمان

با احترام و ادب خدمت شما بازرگانان عزیز،

امروز با افتخار تصمیم داریم تا خدمات حرفه‌ای و با کیفیت این مجموعه را در قالب کارگزار بازرگانی عمان به شما تجار محترم معرفی نماییم. مجموعه ما دارای سه شرکت مجزا اما در راستای هم می باشند که به معرفی خلاصه آن می پردازیم. 

  • شرکت خدمات مسافرتی کاشفان پارسوآ دارای مجوز رسمی سازمان گردشگری استان تهران به شماره ثبت 577174 می باشد، ما کلیه خدمات سفر، تور، خدمات نمایشگاهی، رزرواسیون هتل و پرواز را با قیمت های مناسب در قالب این شرکت ارائه می نماییم. برای اطلاعات بیشتر می توانید درباره ما را مطالعه بفرمایید.
  • شرکت بازرگانی خوشه فلات آریا(سهامی خاص) به شماره ثبت 279837 که فعال در زمینه صادرات و واردات و تحقیقات بازار می باشد.
  • در کشور عمان: شرکت ثبت شده و قانونی و دارای مجوز مسافرتی و بازرگانی فعال در کشور عمان به شماره ثبت CR147487  که تلفیقی از دو شرکت فوق می باشد.

کارگزار بازرگانی

خوشحال هستیم که مجموعه خود را به عنوان کارگزار بازرگانی عمان به شما عزیزان معرفی نماییم. 

از آنجایی که  ارائه خدمات بازرگانی در نقش کارگزار یکی از عوامل مهم در توسعه کسب و کارها و ارتقاء اقتصاد کشورها است. با توجه به گستردگی بازارها و رقابت فزاینده، ارائه خدمات بازرگانی به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند در دسترسی به بازارهای جهانی و افزایش فروش و سودآوری می‌تواند موثر باشد.

ارائه خدمات بازرگانی و نقش آفرینی به عنوان کارگزار بازرگانی به معنای ارتباط و تبادل کالاها و خدمات بین کشورها و شرکت‌ها است. این خدمات ممکن است شامل واردات و صادرات کالاها، مشاوره تجاری، حمل و نقل بین‌المللی، مدیریت زنجیره تأمین، ارائه اطلاعات بازار و تحلیل‌های تجاری، ارتباط گرفتن با خریداران و فروشندگان کالا و دیگر خدمات مرتبط با بازرگانی بین شرکت ها در کشور های مختلف باشد.

امروزه ادامه سبک های سنتی قدیمی در توسعه روابط بین الملل تجاری کارساز نیست و باید مطابق با علم مدیریت روز و طبق قواعد روز وارد تجارت بین المللی شد. 

یکی از مزایای اصلی ارائه خدمات بازرگانی افزایش امکان دسترسی به بازارهای بین‌المللی است. با استفاده از این خدمات، شرکت‌ها می‌توانند به راحتی کالاها و خدمات خود را به سراسر دنیا صادر کنند و بازارهای جدید را کشف کنند و یا اینکه برای تهیه کالاهای وارداتی خود از کشور های مبداء اقدام نمایند. این موراد باعث افزایش فروش و توسعه کسب و کار می‌شود. همچنین، ارائه خدمات بازرگانی می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و بهبود کارایی کسب و کار کمک کند.

از آنجایی که نفوذ در بازارهای مقصد و یا تهیه و خرید کالا از بازارهای مبدا مستلزم حضور فعال و رصد همیشگی آن می باشد،  لذا این مجموعه با توجه به قابلیت هایی که در ابتدا ذکر شد، می تواند کمک شایانی به ارتقاء و پیشرفت شرکت های بازرگانی در ایران نمایید.

کارگزار بازرگانی عمان

شما می توانید با برون سپاری بخشی از امور بازاریابی و تحقیقات بازار به مجموعه ما در کشور عمان و یا امارات متحده به کسب و کار خود سرعت بخشیده و آسان تر نمایید و یا حتی از یک بازرگانی سنتی، به مدرن و علم روز تغییر شیوه داده و نسبت به صادرات کالا و یا و یا واردات کالاهای خود اقدام نمایید. در ادامه به شرح خدماتی که توسط ما ارائه خواهد شد می پردازیم:

خدمات ما:

ما به عنوان کارگزار بازرگانی عمان خدمات زیر را برای شما عزیزان خواهیم داشت:

  • انجام کلیه امور نمایشگاهی
  • خدمات حضور در نمایشگاه های مختلف در کشور های عمان و امارات، که شامل خدمات رزرواسیون هتل و پرواز،ترانسفر، ترتیب ملاقات و حضور با تجار در زمینه های مختلف کسب و کار.
  • تحقیق بازار شامل نیازسنجی کالاهای صادراتی از ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس و یا تهیه کالاهای مورد نیاز برای واردات به ایران
  • برون سپاری امور بازرگانی مختلف در کشور های عمان و امارات، شامل تحویل کالاهای صادراتی از ایران به عمان و امارات و انجام کلیه امور ترخیص و تحویل و مبادله  اسنادی و ارزی به خریداران و یا تهیه کالاهای مورد نیاز و انجام کلیه امور تشریفات گمرکی کالاهای صادراتی و وارداتی، مبادلات اسنادی و ارزی، مراجعه به سازمان ها و ادارات مورد نیاز در کشورهای عمان و امارات، و کلیه امور اداری وابسته.
  • خدمات حق العملکاری: ما با حضور دائمی خود در عمان و امارات و رصد خریداران و فروشندگان می توانیم کالاهای امانی تجار را با نظارت و مشورت خودشان خریداری و یا به فروش برسانیم.
  • ما خدمات سی آی پی فرودگاهی نیز ارائه می دهیم که برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید.
  • ما میتوانیم بعنوان نماینده خرید و یا فروش شما عمل کنیم، اخبار و اطلاعات بازار را رصد کنیم و به اطلاع تجار برسانیم. امروزه دانش و اطلاعات صحیح از وضعیت موجود بازار رمز موفقیت تجارت است.
  • ما با عضویت در اتاق بازرگانی عمان دسترسی بهتری به تجار و بازرگانان عمانی و یا کشورهای همجوار داریم.
  • در زمینه خدمات سفر نیز می توانید این قسمت را مطالعه فرمایید.

در پایان، تاکید می کنیم که در علم تجارت، مجموعه هایی موفق تر می باشند که پویا عمل می کنند و به دنبال گسترش بازارهای خود هستند و با علم روز پیش می روند. با توجه به حضور مجموعه ما با قابلیت های خدمات سفر و بازرگانی و حضور دائم در یکی از بهترین کشورهای منطقه و آشنا به قوانین میتواند سطح بازرگانی شما را تغییر اساسی دهد. ما به عنوان کارگزار بازرگانی عمان، کشور عمان را تنها مقصد فروش  یا مبدا تهیه کالا در نظر نداریم، بلکه عمان یک پایگاه ویژه برای ارتباط با بازارهای مهم و پر مصرف دیگر مانند چین، هندو…..قرار دارد.

امیدوار هستیم که افتخار همکاری با تجار محترم را داشته باشیم تا با ارائه خدمات بازرگانی، تبادل تجارب و تعامل باعث رشد و پیشرفت خود و اقتصاد کشور باشیم.

با احترام و تشکر از توجه شما/ حسین پناهی نیکو

 

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره های دفتر تهران 02191014140

و یا شماره دفتر عمان 242696(79)968+

(واتساپ و تلگرام) تماس حاصل قرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *