پیست پالاندوکن

پیست پالاندوکن

پیست پالاندوکن یک پیست اسکی شناخته شده است که در شهر ارزروم در شرق ترکیه واقع شده است. پیست پالاندوکن به دلیل شرایط عالی اسکی، پیست‌های وسیع و امکانات مدرن، شهرت دارد که آن را به مقصدی محبوب برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی تبدیل کرده است.

قله کوه های پالاندوکن که قسمت جنوبی ارزروم را به صورت قوس می پوشاند و تنها در 10 کیلومتری ارزروم قرار دارد. کوهها و پیست پالاندوکن با برف با کیفیت بالا و مسیر طولانی خود مکان مورد علاقه اسکی بازان است و در نتیجه سرمایه گذاری های انبوه به مرکز ورزش های زمستانی تبدیل شده است. در سال 2011، به لطف هتل های ستاره دار در ارتفاع 2400 متری، میزبان بیست و پنجمین دوره بازی های زمستانی دانشگاه های جهانی بود. پالاندوکن با شروع برف در ماه های اکتبر و نوامبر به عروس تبدیل می شود و پس از آب شدن برف ها با پوشش گیاهی غنی پوشیده می شود. پالاندوکن با هوای پاک، نور خورشید، گل‌ها و پروانه‌هایش، مناظر بی‌نظیر و زیبایی دارد.

توراسکی
هتل ددمان

در مرکز اسکی پالاندوکن امکانات اقامتی هتل های 4 و 5 ستاره، امکانات خانه اسکی روزانه و رستوران ها وجود دارند. هتل های پالاندوکن پالاندوکن ددمان، هتل پالاندوکن پالان و هتل پالاندوکن پولات هستند. در مرکز اسکی، آموزش اسکی و کرایه کیت اسکی نیز موجود است. پیست های ترکیه از جمله پیست های با کیفیت و دارای برف با کیفیتی هستند.

موقعیت مکانی:

پیست پالاندوکن در نزدیکی شهر ارزروم قرار دارد که از لحاظ تاریخی مرکز مهمی در ترکیه بوده است.

شرایط اسکی:

این استراحتگاه به دلیل موقعیت مکانی بلندش به دلیل فصل طولانی اسکی خود که معمولاً از نوامبر تا آوریل ادامه دارد، شناخته شده است. پالاندوکن انواع پیست های مناسب برای اسکی بازان در سطوح مختلف مهارت، از مبتدی تا پیشرفته را ارائه می دهد.

پیست های اسکی:

این استراحتگاه دارای طیف وسیعی از شیب ها، از جمله مسیرهای آسان و چالش برانگیز است. خود کوه پالاندوکن دامنه‌هایی را فراهم می‌کند که برای اسکی‌بازان و اسنوبوردبازان با تجربه‌تر مناسب است. دقت داشته باشید در مسیر های مشخص شده و نسبت به مهارت خود اسکی کنید.

درجه سختی:

پیست پالاندوکن دارای سطوح مختلف برای اسکی بازان می باشد. این پیست از ارتفاع 2140 تا 2148 متری به ارتفاع حدود هزارمتر گستره شده است و دارای 43 کیلومتر مسیر اسکی دارد. این پیست دارای 19 کیلوکتر مسیر عادی و آسان، 11 کیلوکتر مسیر متوسط و 13 کیلومتر مسیر پیشرفته برای اسکی کردن دارد.

اسکی ترکیه

امکانات:

پیست اسکی پالاندوکن مجهز به امکانات مدرن، از جمله فروشگاه های اجاره اسکی، مدارس اسکی، و گزینه‌های اقامتی از هتل‌ها تا شله است. این منطقه دارای تله کابین و تله سیژ است تا بازدیدکنندگان را به طور مدام به بالای پیست ها منتقل کند.

رویدادهای بین المللی:

پالاندوکن میزبان رویدادها و مسابقات بین المللی اسکی بوده و ورزشکاران حرفه ای و علاقه مندان را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.

گردشگری زمستانی:

به غیر از اسکی و اسنوبورد، این منطقه فعالیت های زمستانی دیگری مانند اسنوموبیل و سورتمه سواری را نیز ارائه می دهد. درنتیجه اگر دوستانی دارید که حتی مهارت اسکی کردن هم ندارند، میتوانند با شما همراه باشند و از دیگر فعالیت ها و تفریحات زمستانی استفاده نمایند. پیست پالاندوکن برای همه سلیقه ها برنامه دارد.

زیبایی منظره:

منطقه اطراف پالاندوکن به دلیل مناظر زیبای خود، با کوه های پوشیده از برف، پس زمینه ای خیره کننده را ارائه می دهد.

دسترسی:

شهر ارزروم از طریق هوایی و جاده ای به خوبی به هم متصل است و به همین دلیل پالاندوکن به راحتی برای بازدیدکنندگان داخلی و بین المللی قابل دسترسی است.

پیست پالاندوکن

آژانس گردشگری پارسوآ این موقعیت را برای شما اسکی بازان عزیز فراهم نموده است تا در یکی از بهترین و استانداردترین پیستهای ترکیه و در نزدیکی مرز ایران اسکی نمایید. در تور اسکی ترکیه با پارسوآ همراه باشید و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *